czwartek, 16 sierpnia 2012

Na dobry początek czyli pomysły śniadaniowe

Powiew jesieni w środku lata może działać stymulująco: czuję się jakbym znów szła do szkoły. Kończy się powoli letnie rozleniwienie i zaczynam nabierać ochotę na nowe wyzwanie. Postanowiłam więc wykorzystać ten nastrój i zrobić to o czym od dawna myślę, czyli założyć swój blog.


Długo myślałam o prowadzeniu blogu kulinarnego, ale szczerze mówiąc, brak mi wiedzy i umiejętności, aby MadziaŁyga była blogiem kulinarnym sensu stricto. Będzie to raczej miejsce, w którym postaram się gromadzić pomysły i inspiracje kulinarne oraz około kulinarne, dotyczące chociażby zastosowania produktów spożywczych w kosmetyce, czy też ekologicznego prowadzenia domu. A nuż uda mi się zrobić coś ciekawego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego blogu. Pozdrawiam serdecznie!